سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مرد را سرزنش نکنند که چرا حق خود را دیر درخواست نمود ، بلکه او را عیب کنند که دست بدانچه از آن او نیست گشود . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :15
بازدید دیروز :0
کل بازدید :12760
تعداد کل یاداشته ها : 11
103/2/29
8:38 ع

 

کابالا، ‌چشم شیطان و ترویج بدحجابی

از سه سال پیش فرقه‌ای فعالیتش را به صورت زیرزمینی در ایران آغاز کرد که مبلغان آن برخی ساکنان منازل شمال شهر پایتخت بودند؛ افرادی که برای تعطیلات آخر هفته خود، ‌خارج از کشور را ترجیح می‌دادند. ‌
مبلغان این فرقه برخلاف سایر فرقه‌ها و شبکه‌های مدعی که معمولاً با ظاهری موجه و اجتماع‌پسند ظاهر می‌شوند با ظاهری متفاوت و مطابق با مدل‌های روز(فشن) هویدا شدند. ‌مشاهده این افراد در نگاه اول این ذهنیت را ایجاد می‌کرد که آنها اجیرشدگان و بازاریابان شرکت‌هایی همچون نایک و آدیداس هستند!

 

تغییرات زود به زود در مدل موهایشان ناخودآگاه «دیوید بکهام»- فوتبالیست معروف- را در ذهن بیننده تداعی می‌کرد؛ هر بار یک مدل جدید و عجیب و غریب! البته دیدن ظاهر دختران مبلغ و عضو این فرقه با آن آرایش‌های تند و زننده، ‌بیننده را به مانکن‌های بدنام آمریکایی و اروپایی ارجاع می‌داد.

 

اما این مدل‌های ظاهری و ابروهای برداشته شده پسران این گروه، ‌همه ماجرا نبود. ‌اصل ماجرا تغییری بود که در اندیشه‌های این افراد رخ داده بود؛ آنها «کابالیست» شده بودند. ‌نه، ‌اشتباه نکنید، ‌کابالیست چیزی شبیه فوتبالیست یا آرتیست نیست!

 

کابالیسم مدل تازه و آرایش کرده «اومانیسم» (اصالت انسان) است که از پدری یهودی و مادری لائیک(منکر وجود خدا) به دنیا آمد. ‌ساده‌تر آنکه، ‌صهیونیست‌های یهودی بر اساس پروتکل یهود و تکیه بر اصل «اصالت لذت» اقدام به طراحی «کابالا» و صدور آن به جوامع دیگر کردند.

 

در بخشی از پروتکل یهود آمده است: ‌« ما در تمام کشورها عقاید دینى را ریشه‌کن خواهیم کرد و مطالب خود را به وسیله به مردم تزریق می‌کنیم. ‌ملت یهود باید مادر جوامع دیگر و آنها باید کودکان ملت یهود باشند».

 

کابالیست‌ها برای ایجاد جذابیت در فرقه خود اقدام به جذب تعدادی از فوتبالیست‌ها، ‌بازیگران و خوانندگان غربی کرده‌‌اند که برخی از آنها از این قرار هستند: ‌« دیوید بکهام و همسرش ویکتوریا، ‌الیزابت تایلور، ‌باربارا استریسند، ‌دیان کیتون، ‌مدونا، ‌دمی مور، ‌استلا مک‌کارتنی، ‌بریتنی اسپیرز، ‌اشتون کاشر، ‌ویونا ریدر، ‌روزین بار، ‌میک یاگر و ‌پاریس هیلتون.
ا

ندیشه کابالیست‌ها که خود را پیرو یک سازمان «فرادینی» می‌دانند در یک جمله خلاصه می‌شود: ‌« از هر لذتی در هر کجا باید بهره برد. ‌دیگر زمان خداباوری به پایان رسیده است».

 

ترویج دهندگان کابالا در ایران که چند سالی است فعالیت خزنده و زیرزمینی خود را آغاز کرده‌‌اند از طریق انعقاد قرارداد با برخی پیرایشگاه‌ها و آرایشگاه‌های مردانه و زنانه در کشور به ویژه تهران اقدام به ترویج مدل‌های بدحجاب و بدپوشش در ایران می‌کنند. آنها با تهیه آلبوم‌های گوناگون مدهای فشن برای این آرایشگاه‌ها، برنامه خود را پیگیری می‌کنند.

 

یکی دیگر از اقدامات فرقه کابالا ترویج نمادهای کابالایی در کشور است که تعدادی از جوان‌ها و سایر افراد جامعه ناخواسته و بی‌‌خبر از این نمادها استفاده می‌کنند. ‌نماد «چشم» که بر روی بسیاری از انگشترها، ‌گردنبندها، ‌پوشاک و زیورآلات دیده می‌شود یکی از نمادهای این فرقه است که «چشم شیطان» نام دارد. ‌از دیگر ‌نمادهای این فرقه که در سطح گسترده توزیع شده، ‌نماد ایکس است که به شکل بوگیر(x) در بیشتر خودروها و اتومبیل‌ها به چشم می‌خورد.